Niedziela, 24 stycznia 2010 Kategoria bez roweru

Po góreckach

Weekend za mną. Treściwy i udany dodam.
Temperatury na poziomie -20 i mniej nie pozwalają na wiele. Na rower ciągle za zimno, ale na jogging po górach jak najbardziej. Dodając do tego trochę spacerowni tu i tam i nogi dostały trochę świeżego tlenu.

Wczoraj i dzisiaj Kozia Góra, przy okazji odwiedziłem Dębowiec i Trzy Lipiki, ale to już krótko i bardzo rekreacyjnie. Czekam na ocieplenie, bo już palę się do jazdy :)

Parę zdjęć z ostatnich dni.

Wschód słońca © feels3

I staje się jasność © feels3

Smog czy mgła? © feels3

Na tropach Yeti © feels3

Kozia Górka © feels3

Muzyka dzisiaj u mnie na blogu się pojawia :)
Dla przeciwstawienie ciężkiej rockowej muzyki lubię posłuchać czegoś co mnie wprawia w stan głębokiego odprężenia.
Peter Gabriel to postać, która mnie już interesowała pod koniec szkoły średniej, przy czym na dobre rozpętała się na studiach. Połknąłem to w całości i stawiam jego utwory na najwyższej półce, tam gdzie dzisiejszy "artyści" nawet nie potrafią spojrzeć, a o tym żeby się tam znaleźć już nie mówię. To była miłość od pierwszego wejrzenia i co to dużo mówić, trwa do dziś...

Pozdrower!
  • Temperatura -20.0°C

Używam zwykłego kompaktu, ale z mega zomem :) , nie powiem, przydaje się. Choć na pewno do jakości lustrzanki sporo brakuje. feels - 07:58 czwartek, 28 stycznia 2010 | linkuj
Dziadek Mróz dał się we znaki wszystkim którzy odważyli się wyruszyć na beskidzkie szlaki w niedzielę. Zdjęcie "Smog czy mgła?" jest piękne. Żałuję ,że nie mogę robić takich zbliżeń moim kitowym obiektywem.
marusia
- 21:11 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
czarnaMAMBA - Szkoda że Ci się nie udało, ale pociesze Cię tym, że były takie mrozy, że ciężko by było wytrzymać dłuższą wycieczkę. No bo przecież nie przyjechałabyś zaliczyć takiej Koziej Górki i z powrotem :)

Kona - Nie ma czego zazdrościć. Trzeba się zebrać w sobie i przyjechać :) Z Rzeszowa nie jest jeszcze tak kosmicznie daleko :)

Kajman - Jak pierwszy raz czytałem, to przeczytałem "pikawka" :D , prawdę mówiąc, jak lubie zimno, tak te -20 to jednak przesada, czekam aż się ociepli do -5 i ruszam na rower :)

Meak - Oczywiście że mnie interesuje. Jestem bardzo ciekawy jak ta płyta wypadnie, w ciemno jej nie kupie, ale jak poczytam dobre recenzje to się nie powstrzymam :)
feels3
- 07:47 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
Pewnie w takim razie zainteresuje Cię wiadomość, że Peter Gabriel w tym roku wydaje nową płytę. A tak dokładniej to powinna się ukazać dzisiaj - tym razem mają to być covery :)
meak
- 07:09 poniedziałek, 25 stycznia 2010 | linkuj
Przy tej temperaturze migawka mi zamarzła:(
Kajman
- 21:08 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj
Muzyka świetna a miejsca w którym mieszkasz szczerze zazdroszczę:)
kona
- 20:53 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj
Chciałam w ten weekend wyskoczyc w góry. niestey brak czasu :( Piękne zdjęcia. Gabriel też niczego sobie :)
MAMBA
- 19:39 niedziela, 24 stycznia 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa okojn