Czwartek, 18 marca 2010 Kategoria Bielsko i okolice, Beskidy

Chevy 30

Po odważnej wyprawie w górskie tereny Kajmana, nieodparta chęć rywalizacji popchnęła w góry i mnie, niestety poddałem się dość szybko, dzisiejsza piękna pogoda, dawała nadzieje na udaną trasę ale reali okazały się inne.
W górach w wyższych partiach jest jeszcze mnóstwo śniegu, w dodatku teraz podmokłego i topniejącego, jechać się po prostu nie da, także zawróciłem tuż przed prawdziwymi górami i zrobiłem rundę wokół miasta.
Wcześniej zdążyłem oczywiście się uwalić cały z błota, mokre tarcze piszczały jakby miały mnie dość i siłą rzeczy budziłem spore zainteresowanie na mieście, ale takie bardziej przechodzące w zdziwienie.
Bestia moja dziś spisała się b.dobrze, ostatnie korekty techniczne dobrze się przyjmują, i dziś na suchych odcinkach, pozwoliłem sobie depnąć gdzie nie gdzie i rozgrzewając co nie co zardzewiały umysł i refleks.

No właśnie teraz kiedy jestem tak naprawdę pierwszy sezon w górach z rowerem, dopiero teraz zwracam uwagę jak tu długo w wyższych partiach leży śnieg.
Coś mi pachnie jeszcze tygodniami, może 3-4 aż wszystko zejdzie.
Trzeba dla równowagi pojeździć po mieście :)
feels3
- 06:53 sobota, 20 marca 2010 | linkuj
Czyżby widok z Dębowca?

Co do śniegu w górach, jakiś czas temu kolega starał się przedrzeć na Skrzyczne z Ostrego, nie udało się :) Teraz sytuacja może nico inaczej wyglądać, ale wtedy dało się jechać tylko do końca asfaltu, potem śnieg lepił się do kół i po ptokach. Skrzyczne będzie dostępne na pewno na majówkę, ale trasa w kierunku Malinowskiej Skały i dalej na Halę Radziechowską zostanie zalana przez piechurów. Pozdrawiam!
Autochton
- 13:51 piątek, 19 marca 2010 | linkuj
nad Bielskiem jeszcze cała masa śniegu i tak pewnie jeszcze będzie jakiś czas. później stopniowo, Szyndzielnia i Klimczok się zazielenią, zostanie tylko widok na Skrzyczne przykryte białym, a gdy już stamtąd śnieg zejdzie będzie można pośmigać po górkach bez żadnego ale :)
k4r3l
- 08:21 piątek, 19 marca 2010 | linkuj
Tak, to dziwne uczucie jak się kręci pedałami a rower stoi w miejscu. Jeszcze trochę, a zima wycofa się tak wysoko, że nie będzie przeszkadzać:)
Kajman
- 22:56 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Robin Masz za to łatwiej znaleźć miejsce na codzienną wyprawę, ja tutaj żeby zrobić choćby 30-40km muszę wbić się w góry, a tam jak jest śnieg czy błoto to jazda odpada, no może z górki by się dało :) , ale trzeba się wdrapać.

Niradhara Ciepło już się robi, jeszcze niech tylko trochę powieje przez parę dni i końcem marca, kto wie, kto wie :) . Jednak póki co rozgrzewam się jeszcze, więc paradoksalnie ciesze się że jeszcze śnieg przez parę dni poleży :)

Kuguar Zapamiętam tą metodę, podejrzewam że najlepiej sprawdza się jak uśmiechasz się do mężczyzn :) , bo faceci zazwyczaj są bezradni na widok uśmiechającej się do nich dziewczyny :)
feels3 - 18:55 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Najlepsza na takich zdziwionych gapiów jest szeroki uśmiech:D Chwila zdziwienia a później uśmiech z ich strony;) Zawsze działa - polecam! Pozdrower!!!
kuguar
- 18:30 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Jeszcze kilka dni i śnieg stopnieje. Znów będziesz mógł szaleć po górskich szlakach :)
niradhara
- 18:16 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Tak zdjęcia świetna, jak dziś tak na siłę robiłem bo nie było co, same pola i pagórki. Pozdrawiam
robin
- 18:14 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Bo ludzie to nie rozumieją :D
W takich sytuacjach mimo wszystko cieszę że mam okulary i nie muszę patrzeć im w oczy :P
feels3
- 17:24 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj
Super zdjęcia jak zawsze :]
Ja też raz wyskoczyłem rowerem na miasto z całą twarzą w błocie :D wszyscy się na mnie dziwnie patrzyli, a ja sam nawet nie wiedziałem, że jestem upaciany w błocie ... :]
Super tereny ! Pozdrawiam.
sikor4fun-remove
- 17:14 czwartek, 18 marca 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa woimp