Poniedziałek, 16 listopada 2009 Kategoria nocna jazda

Wieczorem wokół Bielska

Czołem!

Ciągle korzystam z tego, że ciężkie treningi do sezonu cały czas przede mną, więc moje kolejne wycieczki mają charakter podróżniczy :), dużo km, sporo luźnych myśli, trochę focenia, relaks, no czasem kilka mocnych ruchów korbą coby się rozgrzać.

A, że fotki były dziś nocne, bez statywu, bo chciałem stabilną rękę poćwiczyć, to w domu okazało się że 7/10 jest nieostra, ale nie ma to jak robienie zdjęć od ręki z tak długimi czasami naświetlania. Cóż trzeba odłożyć alkohol :P, może znikną drżące dłonie hehe.

PS. Za zgodą pewnego jegomościa umieszczam link do strony domowej Daniela Zagórskiego, z którym miałem przyjemność zamienić parę słów na pewnym forum, szkoda że nie osobiście. Każdemu kto ma niecodzienne podejście do życia, polecam lekturę strony domowej tego szalonego człowieka, a Daniela jak to czyta serdecznie pozdrawiam :)

Link podaję tutaj, oraz będzie dostępny z menu po lewej stronie w "linkach"
Daniel Zagórski

Panorama Bielska późnym zimowym popłudniem - widok od ul.Krakowskiej © feels3

Panorama Bielska wieczorem - widok z ul.Krakowskiej © feels3

Zamek Sułkowskich w Bielsku-Białej © feels3

Mały rynek nocą © feels3

Tu siedziałem na murach Zamku Sułkowskich © feels3

Pewnie. Jak będziesz się wybierał to daj znać. Nr gg masz na stronie po lewej.
- 10:35 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj
hm, no az tak super zorientowany nie jestem w bielsku ale wiem gdzie jast ten tunel ;), nie wiem jak bede w bielsku to moze na taske by sie wybrał i dołaczył do Ciebie, jak sie nie mysle kiedys Cie mijałem na drodze jadąc od lotniska w strone zapory

pozdrawiam
sebol
- 09:50 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj
Kajman - może to wynika z tego że na co dzień nie ma czasu przyjrzeć im się z bliska, dopiero na zdjęciach na spokojnie można się delektować :)

Niradhara - dziękuje, to znaczy że nie jest jeszcze ze mną tak źle :)
- 08:10 wtorek, 17 listopada 2009 | linkuj
Fajnie się ogląda miejsca gdzie bywa się prawie codziennie:) Na BS są jakby ciekawsze:)
Kajman
- 22:40 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj
Sebol - Trzy Lipki to jest rejon Starego Bielska, tuż przed Makro, a dokładniej tak:
droga która prowadzi do Makro, ta która ciągnie się aż od osiedla Karpackiego, to kiedy zbliżasz się do Starego Bielska i wyjeżdżasz już z tunelu, to jest po prawej stronie. Jedna z dróg (chyba trzecia z kolei) w lewo i jakieś 500m i jesteś po krzyżem.
- 20:28 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj
oj barkuje mi tych widoków, dopiero w bielsku bede w marcu...a własnie na krakowskiej miekszma jak bywam w bielsku, hm chciałem sie zapytac jak dojechać na wzgórze trzy Lipki, z której strony to jest

pozdrawiam
sebol
- 18:41 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj
Fotki są urocze, symptomów drżącej ręki na nich absolutnie nie widać :)
niradhara
- 18:35 poniedziałek, 16 listopada 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa rwowa