Sobota, 21 listopada 2009 Kategoria Beskidy

Padłeś? Powstań i sru na Salmopol...

Dziś wyjątkowo mi się nie chciało wstać. Ale to dlatego że budzik miałem na 5 rano.
Ale nie, nie, spokojnie, nie żeby kręcić. Nasi mistrzowie siatkówki grali z Brazylią. Mecz się skończył, a ja już nie spałem no to co pozostało...

Dwa koła i w drogę...Pogoda udana, słońce niemal cały czas, na szlakach sucho praktycznie wszędzie, a noga podawała całkiem całkiem. Pokusiłem się o kilka mocniejszych podjazdów, ale i kilka pit-stopów na posiłek.
Miałem w planach przedłużenie trasy, ale kończył się prowiant i woda, ale to dobrze, bo do domu dotarłem wyczerpany bardziej niż mi się wydawało.
Mimo pogody na trasie pustki rowerowe, czyżby już nikt po górach nie śmigał.

Dziś jak to ostatnio bez szaleństw, za to ćwiczyłem techniczne zjazdy po kamieniach i korzeniach i sporą część trasy przejechałem obok szlaku między drzewami, także dziś +5 pkt do techniki jazdy :)

Trasa : Dębowiec -> Szyndzielnia -> Klimczok -> Salmopol -> Szczyrk -> Bielsko

Na trasie Klimczok - Salmopol z widokiem na Skrzyczne © feels3

W drodze na Salmopol © feels3

Zjazd z Klimczoka w kierunku Salmopolu © feels3

W drodze na Salmopol - czerwony szlak © feels3

I krótka relacja video, polecam oczywiście w osobnym oknie w HD:

Pozdrower!

MAMBA - zaraz Cię z inwigiluję coś za wycieczkę popełniła :P, a Bielsko powiem Ci to ja lubię czy nie, ale dla mnie największą zaletą tego miasta jest bliskość do gór, centrum mnie nie interesuje :)

Kajman - Kto co lubi, ja się nie mogę zmobilizować na asfalty :) a Ty też kręcisz i kręcisz z uporem godnym górala :)

Niradhara - Spełnię Twoje marzenie w przyszłym sezonie, cierpliwości :) . Już powoli montuję taki gadżet :)

Bananafrog - Aktualny sezon ma się na ukończeniu, ale w przyszłym jak tu jeszcze w Bielsku będę to zapraszam na rekonesans :)
feels3
- 11:51 poniedziałek, 23 listopada 2009 | linkuj
No, jak napisał JPbike, 'nic, tylko pozazdrościć'. Spędziłem w BB ponad tydzień po ustrońskim maratonie '09, ale nie pojeździłem zbyt wiele, bo... byłem lekko 'wyrąbany' i skasowany po upadku ;). W każdym razie trasy - marzenie! Pozdrawiam!
bananafrog
- 17:04 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
Świetna relacja. Moim marzeniem jest zobaczyć film ze zjazdu nakręcony przytwierdzoną do kierownicy kamerą. Byłoby to dla mnie przeżycie bardziej mrożące krew w żyłam niż najlepszy horror ;)
niradhara
- 15:29 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
Znów ekstremalnie:) Mnie trudno się zmobilizować na wjechanie w teren:( Podziwiam samozaparcia:)
Kajman
- 11:45 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
Bielsko jest świetnym miastem, choć jak dla mnie trochę z supermarketami przesadzają.
MAMBA
- 11:00 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
A ja zastanawiałam się czy jechac na Błatnią, ale Stożek wygrał :)
- 10:56 niedziela, 22 listopada 2009 | linkuj
JPbike - nadrobisz na maratonach ze zdwojoną mocą :)

Klosiu - Asfaltowa droga z Salmopola to tylko konieczność , przecież wokół tyle szlaków że hej :) . Ponoć maraton u Golonki walczy o edycje w Bielsku to będzie okazja przetrzeć tutejsze szlaki.

Tomecki - Pierwsze słyszę o tym, ale coś w tym chyba jest :) , ja smakuje Bielsko od ok 3 miesięcy i nawet 1/5 okolic nie poznałem. W Beskidy wybrać się musisz, te góry są jedyne w swoim rodzaju :)
feels3
- 21:52 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj
czad, czad, czad. pewnie to jeden z powodów dlaczego BB jest uznawane przez internautów za najlepsze miejsce w Polsce do życia . musze sie kiedys wybrać na górki okalające BB . fajne foty i fajnie spedzony dzionek . pozdrawiam
tomecki
- 20:29 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj
Podjezdzalem na Samopol szosa, po zjezdzie ze Skrzycznego do Szczyrku - masakra, nuda jak cholera. Ale ten twoj wariant brzmi o niebo ciekawiej :). Musze wyprobowac przy okazji :)
klosiu
- 20:22 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj
Nic, tylko pozazdrościć ... :)
JPbike
- 20:20 sobota, 21 listopada 2009 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr