Sobota, 28 listopada 2009 Kategoria Beskidy, za granicą

Polsko - czesko - słowacka włóczęga

Zachciało mi się dłuższego dystansu, ale jakoś nie miałem ochoty na włóczęgę po górach od rana do zmierzchu samemu, więc padło na trasę którą od dawna chciałem zrobić. Asfalty to nie moja domena, ale czasami lubię tak dla odmiany pokręcić po drodze.

Wstałem dziś z lekkim bólem głowy (nie pytajcie dlaczego, tu sami sportowcy :P ) o 6 rano, zjadłem syte śniadanie, wziąłem co trzeba i w drogę. Ponieważ to nie pełna adrenaliny wycieczka po krętych górskich szlakach więc nie będę zamęczał czytających zbędnym opisem :)
Jedyna ciekawostka jest taka, że dziś zahaczyłem o trzy państwa, Słowację, Czechy i Polskę oczywiścię.

Trasa:

[POLSKA] Bielsko - Żywiec - Milówka - Zwardoń - [SŁOWACJA] Skalite - Cierne - Svrcinowiec - [CZECHY] Jablunkowa - Bocanowice - Jablunkov - Bukovec - [POLSKA] Istebna - Milówka - Żywiec - Bielsko

Ceska Republika © feels3

Svrcinovec :P (język można sobie połamać) © feels3

Most w Milówce © feels3

Istebna © feels3

Świetna wycieczka, imponujący dystans jak na te porę roku i krótki dzień :)
niradhara
- 17:45 czwartek, 3 grudnia 2009 | linkuj
Webit - Trasę polecam :), ale tak prawdę mówiąc mam smaki na podobne okolice tylko zamiast drogi objechać te miasta górami, rozglądałem się tam i są same góry dookoła, ale obawiam się, że to może być ponad moje siły :P feels3 - 15:04 poniedziałek, 30 listopada 2009 | linkuj
ja ta trase planowalem w tym roku, ale zlamlem reke i nici z tego wyszly. ale za rok na 100% przejade ;)
webit
- 21:38 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
Będę miała Twoją propozycję na uwadze jak pojawię się w okolicy:) jeszcze raz pozdrawiam! Kuguar - 17:55 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
A ja zazdroszczę dostępu do morza :D, ale co prawda to prawda, góry na rower nadają się świetnie, nawet asfaltami. Pogoda dobra już za nami, ale na przyszłe lato zapraszam. Nie wiem czy będę w Bielsku ale na pewno na południu będę się kręcił, a fuchę przewodnika już opanowałem. Zapytaj Hose :P
feels3
- 16:32 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
To się nazywa wyprawa: jeden dzień i trzy państwa od razu, a co jak szaleć to szaleć i to jeszcze po tak pięknych terenach:) Zazdroszczę bliskości gór!!! ehhh może będę miała kiedyś okazję pokręcić się po górach rowerkiem... Pozdrower z nad Morza!
kuguar
- 14:09 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
Mogilniak - no ale przez odległość możesz bardziej doceniać góry, marne to pocieszenie ale chociaż tyle :), ale ja za to mam daleko do morza.

Sebol - Do Istebnej jest ok 40-50 km, zależy jaką trasą, asfaltami można przez Szczyrk kręcić, więc nie jest źle, latem jak dzień jest długi to w sumie można od Bielska już górami, ale wtedy to już naprawdę spora trasa.
feels3
- 10:24 niedziela, 29 listopada 2009 | linkuj
Istebna chyba musze sie tam wybrac jak bede w Bielsku, mama nadzieje ze daleko tam nie jest i jakas fajna traska dojazdowa tam jest

pozdrawiam
sebol
- 19:51 sobota, 28 listopada 2009 | linkuj
Piękne są tamte okolice. Latem tam kręciłęm, w okolicach Sylwka jadę na narty, a latem znów planuję się wybrac by pokręcic :)
Szkoda, że mam tam tak daleko...
mogilniak
- 19:36 sobota, 28 listopada 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa woimp