Wtorek, 15 grudnia 2009 Kategoria bez roweru

Wokół bielskich błoni

Czołem!

Nie uwierzycie, ale bieganie mi się podoba :-)
Dziś więcej niż poprzednio, i szybciej, będzie coś około 5km dreptania a i zniosłem to lepiej. Biegałem oczywiście wokół błoni w Bielsku, robiąc kółka po placu.
Kto nie jest z Bielska może na zdjęciu podziwiać ogród z alejkami spacerowymi, który przygotowują na nowy letnie sezon. Wokół niego również biegałem, a w oddali oczywiście centrum Bielska.

Wojtek

Błonie w Bielsku-Białej © feels3
  • Temperatura -2.0°C

Masz u mnie pi...ekhm powerade :D za przypomnienie o mp3, dopiero zaczynam biegać, ale już się zastanawiałem że z czasem to umrę z nudów, a tak to muzyczka do ucha i wio.
feels3
- 13:08 środa, 16 grudnia 2009 | linkuj
Wierzymy ,wierzymy ;) Mi też się spodobało ,ale dopiero po kilku wypadach do WPKiW lub lasu. Nie biegałem od kwietnia tego roku. Po dość długiej przerwie człowiek jednak zapomina efektywnej techniki biegania ,więc pierwszy dzień u mnie to było takie szarpanie się z własnym organizmem. Ale potem było już wsłuchiwanie się w tętno ,uspokojenie oddechu i wyłączenie się z otaczającego świata. Pomaga mi w tym muzyka Pink Floyd w słuchawkach ;)
marusia
- 19:37 wtorek, 15 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ibylo