Sobota, 19 grudnia 2009 Kategoria bez roweru

Przedświąteczny wieczorny Dębowiec

Święta tuż, tuż, a ja szykuje miejsce na świąteczne zakąski, przed którymi jak co roku na pewno się nie oprę. Miejsce oczywiście w żołądku, nigdzie indziej.
Połączyłem dziś też przyjemne z pożytecznym i moje bieganie połączyłem z fotografią.

Bieganie było lekkie, bo kolana się odezwały, ale na Dębowiec dobiegłem, a tam spędziłem blisko pół godziny z małym i lekkim statywem, który w plecaku prawdę mówiąc w ogóle nie czuję, oddając się wieczornej atmosferze na Dębowcu.

Mimo zmroku, biały śnieg tak wszystko rozjaśniał, że miałem ochotę iść dalej, ale stwierdziłem że samemu nocą na Szyndzielnię spacerować ani tym bardziej wbiegać mi się nie chcę, a szkoda, mogła by być fajnie.
Może jacyś chętni? :-)

Pozdrower od zimowego biegacza!

A jakże...drzewo, na Dębowcu oczywiście! © feels3

Dębowiec © feels3

Powrót z Dębowca © feels3

Zamglona zimowa panorama Bielska-Białej z Dębowca © feels3
  • Temperatura -12.0°C

Bu. Jesli masz stare to nie dojdzie do Ciebie nic mojego, bo mam nr wysoki i stare gg go nie obsługują. Napisz więc proszę jeśli możesz na maila mtb.mamba@gmail.com :) mamba - 15:54 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Nie dziwię Ci się, że miałeś ochotę iść dalej, taka piękna noc:D a co do chętnych to widzisz zgłosiłabym się, gorzej mogłoby być ze stawieniem się na miejsce hihi:) Udanych treningów! Pozdrower!
kuguar
- 15:05 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Zdjęcia dobrane przypadkowo :-) , tzn tylko takie wyszły, wszystkie na pomarańczowo, to przez prawie 30sek naświetlanie. Zaraz idę pobiegać, więc odświeżę blog dziennymi zdjęciami ;)

ps. Co do gg to mam stare i nic do mnie nie doszło, spróbuj napisać jeszcze raz, będę po 18 dostępny.
feels3
- 11:48 niedziela, 20 grudnia 2009 | linkuj
Heh pomyslałam o tym samym co Vanhelsing :) Napisałam do ciebie na gg, bo mam pewną sprawę. odezwi się jeśli mozesz. Aha i mam nadzieje ze masz nowe gg bo do starych nie docierają moje wiadomości :) mamba - 22:31 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj
Właśnie - świetnie dobrane fotki :)
JPbike
- 22:30 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj
Zdjęcia pod kolor bloga :)
vanhelsing
- 21:32 sobota, 19 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa nycha