Poniedziałek, 19 kwietnia 2010 Kategoria Beskidy, Bielsko i okolice, z ekpiką

Mafia z Rzeszowa w Bielsku stage IV :P

Stage IV z Sebastianem.
Dziś ja miałem mało czasu, ale chciałem chwilę pokręcić, więc pojechaliśmy na Kozią Górkę, wspinaczka bardzo szybko, kilka zdjęć, chwila oddechu na górze i powrót starym zniszczonym torem saneczkowym, fajny choć krótki odcinek w dół po korzeniach i kamieniach i chwila w cygańskim lesie, ot relaks w porównaniu do poprzednich trzech dni. Sebastian poleciał dalej na wapienicę.

Prawdę mówiąc nawet mając czas dziś już bym tak dużej trasy nie uciągnął :)
To był konkretny weekend, dla wrażeń wzrokowych, ale i dla nóg :)
Jutro mamy jeszcze jeden mały cel, jak pogoda dopisze na zakończenie tego małego maratonu :P

Śledzę sobie cichaczem Wasze poczynania i wzdycham jak Wam dobrze...:) Coś czuję, że urlop w tym roku będzie w górach jak nic!!! Na niektóre zdjęcia nie mogę się napatrzeć! Pozdrower!!!
kuguar
- 15:28 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj
Jesteście wszyscy tak samo ubrani, a to się kojarzy z mundurami ;P niradhara - 08:40 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj
Niradhara chyba wstałem nie wyspany no ale kompletnie nie rozumiem pytania :P

Kajman My uderzamy na Magurkę, może jak zostanie nam czasu to się gdzieś złapiemy pod Kozią :)

Azbest87 Nie no lajcik jest :P

K4r3l Jestem w Bielsku od ponad pół roku i jeszcze wszędzie nie byłem :)
feels3
- 08:09 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj
widzę że to nie weekend a prawie pół tygodniowy maraton!no ale okolice dostarczają wielu możliwości, więc się nie dziwię:)
k4r3l
- 05:54 wtorek, 20 kwietnia 2010 | linkuj
Widzę że Seba daję tam wycisk;)
azbest87
- 21:21 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
Jutro jadę na Kozią:)
Kajman
- 21:18 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
A kto Was tak umundurował? ;)
niradhara
- 19:22 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa pangi