Niedziela, 18 kwietnia 2010 Kategoria Beskidy, Bielsko i okolice, z ekpiką

Mafia z Rzeszowa w Bielsku stage III :P

Dziś trzeci dzień zmagań z Sebastianem, tym razem padło na teren.
Po wczorajszym dniu myślałem, że dziś już nie udźwignę anie jednego kilometra, ale okazało się było nawet lepiej, choć trochę dziś oszukał nas teren, jednak przy wspinaczce po kamienistych trasach Beskidów trudniej jest uciec szybszemu. Wąskie single też wymagały trochę gimnastyki, a po za tym tak naprawdę to chyba widoki dziś nie pozwalały jechać nieustannie tylko ciągle prowokowały nad do zdjęć i oglądania, na tych postojach korzystałem ile mogłem :P

Było konkretnie, z małymi przygodami, sporo ludzi na trasie, super pogoda i rewelacyjna trasa, cel był Barania Góra, ale brakło czasu i zostało "tylko" Skrzyczne :)

Trasa: Dębowiec -> Szyndzielnia -> Klimczok -> Przełęcz Karkoszczonka -> Salmpolol -> Malinowa Skała -> Skrzyczne -> Szczyrk -> Bielsko-Biała -> Lotnisko -> dom :)

uff :D

heh, wiedziałem, że pojeździcie, ale żeby aż tak! szacunek za ten totalnie wypełniony 2ma kółkami weekend. ja się już mobilizuje :)
k4r3l
- 15:34 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
Galen Gdzie? :P

Mamba To jedna z ciekawszych tras tutaj, choć ja mam chrapkę znaaacznie ją przedłużyć, tylko to już jak będzie pełne lato i będzie można jeździć od 8-20 :)

Bendus No właśnie, powiem Ci, że po Twoim wpisie trochę miałem obaw, ale nie było tak źle, ale to zależy od odcinka, były kompletnie suche jak i takie z śniegiem, te ze śniegiem omijaliśmy :)

Niradhara Jestem przekonany że na niejedną górkę byś wjechała :) a mój rower jest ciężki, moja mina to taka dobra mina do złej gry, bo ledwo go trzymałem :P
feels3
- 08:00 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
Trasa i fotki jak zwykle rewelacja! Z cała pewnością nie udałoby mi się wyjechać terenem na żadną górę, ale pocieszam się, że Ty byś za to tak nie podniósł mojego roweru ;P
niradhara
- 05:02 poniedziałek, 19 kwietnia 2010 | linkuj
No wreszcie teren :)
Coś wszyscy znajomi ostatnio robią ta trasę. Chyba więc też zaryzykuję :)
mamba - 21:21 niedziela, 18 kwietnia 2010 | linkuj
Malina!
Galen
- 21:13 niedziela, 18 kwietnia 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa emchl