Sobota, 17 lipca 2010 Kategoria Bielsko i okolice

Za duszno...

Spakowany na długa trasę odpuściłem po godzinie, jest tak duszno i parno że dałem sobie spokój, jutro ma być chłodniej.

Nie da się oddychać. Trasa standard, może Błatnia i okolice.
Ale to chyba jakieś znaki, wczoraj wyruszyłem i dostaje tel od kumpla że został ojcem, no to zawracam, jak wróciłem urwanie chmury, grad i pioruny...mogłem być w tym momencie w górach, choć i tak zawracałem bo tak duszno, dziś przed chwilą zrobiłem drugie podejście, kumpel dzwoni że coś tam mu się stało i jest na pogotowiu, więc długa z powrotem, zjeżdżam z gór, wracam a teraz właśnie znów urwanie chmury, pioruny itp...mogłem być teraz na dość wysoko :P
feels - 19:21 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
A daj spokój :D Człowiek przejedzie 10km i już jest cały mokry ... Dlatego polecam rower nocą :]
Pozdro.
sikor4fun-remove
- 18:32 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj
co tam w planach miałeś? dzisiaj rzeczywiście jest nie do zniesienia...:/ k4r3l - 15:19 sobota, 17 lipca 2010 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ubyni