Niedziela, 31 października 2010 Kategoria Beskidy, z ekpiką

Tornado w górach

Dziś wiał jeden z silniejszych wiatrów jaki ostatnio miałem "przyjemność" doświadczyć. Wystarczy powiedzieć, że kilka razy zdmuchnęło by nas ze szlaku, momentami na prostym odcinku "jedyneczka" i przed siebie, boczny jak zawiał to nie szło utrzymać równowagi, ale mimo wszystko było super. Efekty specjalne, jak nie zdarzają się często, stanowią zawsze jakieś urozmaicenie.

Tymczasem w górach jechaliśmy już po śniegu, miejscami placki oblodzone, po za tym fenomenalna widoczność i mimo śniegu, bardzo ciepło, zbieram się powoli do złożenia roweru do piwnicy, więc jeśli już jadę to bardzo powoli, spadek chęci do wysiłku bardzo odczuwalny, zjazdy tak wolne, że wstyd :P, ale co tam, porobiłem sobie fotki za to.

Trasa: Dębowiec->Szyndzielnia->Klimczok->Błatnia->Wapienica->Bielsko

Tornado ... wchodzę tu z myślą, że zobaczę zarąbiscie wielkiego Twistera gdzieś na niebie :D a tu pff ... lekki wiaterek.
Ja pod taki wiatr to średnio 28km/h kituje na 100km... hehehhe ;D Fajnie tam macie
Pozdrawiam :]
sikor4fun-remove
- 19:29 środa, 3 listopada 2010 | linkuj
Dla pierwszego zdjecia warto wyspinać sie na Klimczok..chodz nigdy nie udało mi sie wyjechac całej góry jeszcze..bo te kamole mi nie pozwalają, a wiatr u Ciebie nie tylko mocno wiał..mnie by zdmuchneło w sobotę z mostu
sebol
- 19:18 środa, 3 listopada 2010 | linkuj
Piękne chmurki na pierwszym zdjęciu. Jak wstążki. Albo domowej roboty makaron :)
marusia
- 18:05 wtorek, 2 listopada 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa chorz