Wtorek, 16 listopada 2010 Kategoria Beskidy, Bielsko i okolice, z ekpiką

Grande finale! The best of 2010

U mnie każdy rok przełomowy, jak zwykle, ten przede wszystkim pod względem towarzyskim, ilość nowych osób poznana do wspólnego eksplorowania gór w roku 2008, sztuk 1, w roku 2009, sztuków 2, w roku 2010 sztuków 9 :-)

Zdobyte min Babia Góra 1725m.n.p.m., nie wiele niższe Pilsko i odnalezienie b.dużej ilości singli w znanych mi już Beskidach, do znudzenia tłuczona Szyndzielnia i Kozia Górka i najważniejsze, wyleczone kolana, bo nie spodziewałem się w grudniu 2009r że usiądę na rower w 2010 a co dopiero że przejadę blisko 4tys km!

Z nadziejami na kolejny krok w 2011r patrze ale planów tym razem szczegółowych nie mam, jak wszystko dopisze, to będzie się działo. Oj będzie!
Planowane min nocne zdobycie kilku ważniejszych szczytów z pomocą tego cudeńka które buduje i projektuje już 3 miesiące wraz z kolegą:
DIY Power led
Dodam że moje auto świeci nie wiele mocniej :P
Z innych celi to Alpy, Alpy i jeszcze raz Alpy, ale najpierw oddam hołd naszym Tatrom i wgramolę się z rowerem tak wysoko jak się będzie dało.
Liczę też w końcu na regularne starty w maratonach, ale to wszystko się okaże.

Stay tuned!

Zmiany dopiero zaczynam :P
- 08:38 sobota, 27 listopada 2010 | linkuj
Tło zajebiste i jak dla mnie czytelnie teraz jest, a na pewno lepiej niż było. Znowu nie jesteś sam jeśli chodzi o zmiany :)
kondzios230
- 14:20 piątek, 26 listopada 2010 | linkuj
Klosiu - no będzie trudniej na HT, ale tu dużo osób jeździ na HT i dają radę :)

Sikor - nie pękaj, szykuj formę, szczyt czeka :)
- 22:20 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
Człowieku ... jakbym tam moim tytanem się wpierdzielił to nie wiem czy z całą ramą bym do domu wrócił ;D ehheheh
ODP : Nie mam pomysłu na nowe widgety :D A tym bardziej nie mam czasu ;/.
Pozdro :D
sikor4fun-remove
- 20:57 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
Kurcze te Tatry Bielskie - musze tam byc w przyszlym roku :D. Co prawda na sztywniaku moze byc momentami ciezko, ale co tam :).
klosiu
- 20:21 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
Kondzios - Się szykuj i trenuj bo ja już tak łatwo nie odpadnę z braku prądu :P

Sikor - Ty się nie śmiej tylko czytaj : Tatry 1 oraz Tatry 2 i szykuj rower :P
- 07:32 środa, 17 listopada 2010 | linkuj
Eee ;D A może razem polecimy na Giewont :D Ja zjadę a Ty to nagrasz ... tak jak to kiedyś obgadaliśmy :D
Wiesz gdzie mnie szukać ... :P heheeh Pozdrawiam :]
sikor4fun-remove
- 19:29 wtorek, 16 listopada 2010 | linkuj
Widzę że nie tylko dla mnie sezon rowerowy się skończył :D
Normalnie takżeś mnie zainspirował, że sam zamiast mieszać w blogu, tłuknę taki wpis :P
Do zobaczenia w 2011!
kondzios230
- 18:18 wtorek, 16 listopada 2010 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dlugo