Czwartek, 31 grudnia 2009 Kategoria bez roweru

2009 -------> 2010

2009 za mną, burzliwy, przełomowy, mimo falstartu na początku, bardzo udany, a przede wszystkim dający kopa i pokazujący perspektywy na 2010.
Liznąłem trochę gór i bakcyl rowerowy w tym roku złapał mnie na dobre, no i zawitałem tutaj, na BS.

Osiągnięcia skromne, kto śledził ten wie, kto nie zapraszam do czytania archiwum :-)
Plany owszem, ale nie podaję, żeby nie zapeszać, przesądny się zrobiłem.

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, do zobaczenia na trasach maratonów i nie tylko, w górach, w nizinach, na rowerach i bez nich. Wszystkim odwiedzającym i motywującym mnie do jazdy dziękuje a tych którzy sami jeszcze nie jeżdżą, a zaglądają, zachęcam do jazdy i zapraszam na górskie szlaki.
Wolno czy szybko, samemu czy z towarzystwem oby przed siebie!

Wojtek

A jak ktoś nie lubi czytać archiwum to krótki przegląd 2009:

Pozdrower!

Od wczoraj już mam nowy :) Możesz sobie zobaczyć na profilu ;)
Autochton
- 22:08 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj
Sprzedajesz to rozumiem że będzie nowy :)
Coś ciekawego na oku masz?
feels - 08:44 czwartek, 7 stycznia 2010 | linkuj
Powodzenia również życzę w Nowym Roku! ;) Dzięki za troskę, brak wpisów to owoc tego, że w końcu udało mi się mgr obronić. Jeździłem troszkę, ale nie warto tego było dokumentować. A teraz sprzedaję rower więc nie wypada go brudzić :D

P.S. Jak zobaczyłem Skrzyczne i inne rodzinne okolice na filmiku to aż się łezka w oku zakręciła... Ech....

Pozdrawiam!
Autochton
- 14:59 wtorek, 5 stycznia 2010 | linkuj
Dzięki za życzenia.
Plany mam skromne :) więc powinno się je udać zrealizować.
Liczę na udany rok 2010, ale jak to mówi pewne przysłowie :
"Licz na najlepsze, szykuj się na najgorsze" :D , to może strasznie brzmi, ale coś w tym jest i tego się trzymam :)
wojtek - 09:53 poniedziałek, 4 stycznia 2010 | linkuj
Super podsumowanie, swietnie sie oglada.
klosiu
- 17:32 niedziela, 3 stycznia 2010 | linkuj
Podsumowanie roku w formie filmiku - świetna sprawa i super to zmontowałeś, brawo:) Niedawno się dopatrzyłam, że również bierzesz udział w konkursie BR2009:) życzę sukcesów na tym polu i postaram się do nich przyczynić podczas głosowania;) Życzę aby Twoje plany w 2010 roku zostały spełnione! Pozdrower!!!
kuguar
- 06:12 sobota, 2 stycznia 2010 | linkuj
Tak, wycieczki były imponujące, do zobaczenie w górach w przyszłym roku i DO SIEGO!!!!!!!!
Kajman
- 18:43 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj
Oby wszystkie Twoje tajne plany się spełniły! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)))
niradhara
- 17:52 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj
Hej. Pamiętasz jeszcze kolegę z maratonu krakowskiego? Od dwóch dni wertuję twojego bike-bloga, naprawdę świetne wpisy i zdjęcia, jeszcze nigdy nie byłem w Beskidzie Małym/Śląskim i właśnie widzę co tracę, w roku 2010 trzeba nadrobić straty :) Od dwóch lat miałem założyć sobie Bikestatsa, ale zrobiłem to dopiero dzisiaj, po przewertowaniu choćby twoich wypaśnych relacji/filmów.

Do zobaczenia na kole.
kubus18
- 15:42 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj
Pozdrawiam i życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!! pozdROWERek
Dynio
- 15:33 czwartek, 31 grudnia 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa walas