Wtorek, 23 marca 2010 Kategoria Bielsko i okolice

Ktoś chętny na Beskidy?

UWAGA UWAGA.

Jedno osobowa firma feels3 (spółka z ograniczoną odpowiedzialnością)
poszukuje kandydatów i kandydatki na rowerową wycieczkę (jak to ładnie brzmi, prawda). Cel wycieczki to Beskidy, trasa do ustalenia, termin również, ale myślałem o rozpoczęciu sezonu górskiego, więc coś w przeciągu najbliższego miesiąca, tak żeby śnieg spadł.

Wiek, płeć i poglądy polityczne bez znaczenia, ale wymagania swoje mam :)
Brak kontuzji oraz forma pozwalająca na przejechanie kilkudziesięciu km po górach spokojnym tempem. Sam doprowadzam swoje kolana do działania więc bez szaleństw no chyba że z górki :P

Jestem otwarty na propozycję trasy, swoje pomysły również mam, także zapraszam, im więcej osób tym lepiej. Trasa oczywiście górami, asfalty odpadają, przynajmniej tym razem.

Zapraszam wszystkich, marudy, gaduły, nieśmiałe ciche wody, spokojne owieczki i wcielone diabły :P

Na zachętę zdjęcie z Błatniej

Ps.Dziś zaliczyłem krótką rundkę sprawdzałem czy kolana działają, bo bolały w sobotę, ale nie bolą więc wszystko git :)

Widok z Błatniej © feels3

yo! dzisiaj sprawdziliśmy odcinek Karkoszczonka - Kotarz (relacja jutro), zdecydowanie zbyt dużo podprowadzania (na Hyrcę to zwyczajnie ściana usłana kamieniami:) ale sądząc po rowerzystach śmigających w stronę oczywiście do naszego kierunku jazdy przeciwną to ten szlak nadaje się tylko do zjazdu z Salmopola... w przeciwnym razie nie ma jazdy, jest brnięcie... k4r3l - 20:24 niedziela, 27 czerwca 2010 | linkuj
W Bielsku w tej chwili pada i są burze, ok 1-2 godz nawet się przejaśniło, ale generalnie jest duszno i nie widać poprawy.

Ale spokojna co się odwlecze to... :)
feels - 15:47 sobota, 1 maja 2010 | linkuj
aktualnie pod Skrzycznym duchota i słońce... ciekawe jak będzie jutro:) na razie nie próznujemy, rowery sie czyszcza a flaga na koncert ac/dc się maluje :) pozdrówki!
k4r3l
- 11:43 sobota, 1 maja 2010 | linkuj
U mnie od 6 rano pada :-)
- 08:21 sobota, 1 maja 2010 | linkuj
Dramat! TV i chipsy z Tesco...
- 07:10 sobota, 1 maja 2010 | linkuj
Aktualnie pada i grzmi :(

Do następnego razu!
feels - 04:12 sobota, 1 maja 2010 | linkuj
My jednak uderzamy na Zwardoń. Ale możliwe, że w niedziele będziemy gdzieś startować z Bielska, zatem zadzwonię :)
- 22:02 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj
Aktualnie jest gorąco ale i duszno.
Trudno przewidzieć, ja jestem na miejscu więc decyzja należy do przyjeżdżających.
Rano dajcie znać jak sprawy stoją, nr macie poniżej :)
feels - 19:29 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj
Ja liczę na to, że będzie tylko mżawka :) Co do trasy to jeszcze nic nie wiem. Dziś sprawa się wyjaśni, ale bardzo prawdopodobne, że ruszymy od strony Zwardonia przez górki do Radziechów. Zależy od tego jak pójdą moje pertraktacje :) Anonimowy tchórz Autochton - 09:39 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj
No niestety, źle się to zapowiada. Wszystkie prognozy są pesymistyczne.
- 08:49 piątek, 30 kwietnia 2010 | linkuj
Na obecną chwilę ma lać, prognozy od początku tygodnia, od całkiem optymistycznych kierują się w stronę pesymistycznych i im bliżej soboty tym więcej portali zapowiada spore deszcze.

Ponieważ tylko ja jestem miejscowy więc szkoda Was ciągnąć w niepewności.
Jutro jeszcze się popatrzy na prognozę pogody, w okolicach popołudniowych trzeba będzie podjąć decyzję :) Ale niestety zapowiada się że wypad odwołany. Parę osób pisało do mnie na gg i tel kom więc jutro się będę kontaktował.

Mój nr jakbyco: 798 397 858
feels - 20:09 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj
Właśnie lookałem na pogodę, na weekend zapowiadają burze i opady. Na razie trzymam kciuki, ale jeśli prognoza się sprawdzi, to odpuszczam wyjazd
- 19:57 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj
cześć feels, wyślij mi na meila swój nr telefonu jeśli możesz. Wolałbym mieć kontakt w sobotę, jeśli miałbym problem ze znalezieniem tego schroniska, albo lekkiego spóźnienia.
faloxx@gmail.com
- 18:51 czwartek, 29 kwietnia 2010 | linkuj
w sobotę ma być lepsza pogoda, ale pytam bo wiem że różnie ludziom może pasować,
jeśli chodzi o mnie to ja się dostosuję.
- 11:02 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Wolałbym sobotę (już wypertraktowana z żoną), ale w razie czego przyjadę też w niedzielę Anonimowy tchórz faloxxio - 11:00 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Autochton to bierz ekipę i wpadajcie.

Odnośnie terminu : Co sądzicie o niedzieli zamiast soboty?
- 10:53 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
- 09:52 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Witam! Aktualnie pertraktuje z ekipą nad tą wycieczką więc zobaczymy. Gdybym miał sam na majówkę zjechać na wieś to piszę się od razu.
- 09:43 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Webit --> ja też mam małe dziecko, urodziła mi się córka 10 kwietnia :-) Ale zawsze negocjuję z żoną i zazwyczaj mi pozwala na różne rowerowe eskapady (oby tylko wrócić na kąpiel wieczorem ;) Potem staram się jakoś żonie nieobecność wynagrodzić, grunt to się dogadać :-)
- 07:37 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Mamba, Klosiu - Szkoda, ale rozumiem, Karpacz ma pierwszeństwo :)

Faloxx - Dębowiec to jest taka górka w Bielsku-Białej :)
Wpisz w google maps : Schronisko na Dębowcu Bielsko-Biała

Sikor4fun - Ciebie tłumaczy tylko odległość :P . Wybaczam :P

Webit - Szkoda, ale Ty masz blisko :), więc jeszcze pomyśl.

Pollena2000 - Od czegoś trzeba zacząć :), jakbyście zmienili zdanie to było by miło, poważnie :)

- 07:12 wtorek, 27 kwietnia 2010 | linkuj
Kusisz. Ale jednak za dużo rzeczy składa się na "nie". Po pierwsze, z moją aktualną kondycją nie przejechałabym nawet 20 km po górach, po drugie boje się zaczynać sezon górski od Beskidu Śląskiego, w którym to ostatnio nie poradziłam sobie najlepiej :P Aha, no i zapomniałabym: mieszkamy jakieś 300 km od miejsca zbiórki :)
Ale pewnie nawet nie spodziewałeś się, że będziemy to naprawdę poważnie rozważać :)
marysia
- 23:56 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Szkoda ze akurat maraton w Karpaczu jade w ten weekend, chetnie bym pojechal ta trase i w takim towarzystwie :/.
klosiu
- 19:17 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
trasa super, jednak ja odpadam :/ niestety teraz, majac male dziecko, ciezko sie wyrwac na caly dzien ;)
webit
- 18:35 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Było by zajebiście lecz ja mam już zaklepany cały Maj ;/
Jak na razie jestem uziemiony :] na Mazowszu...
sikor4fun-remove
- 14:50 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Witam ponownie. Tak jak pisałem wcześniej, jeśli nie będzie padać to oczywiście będę. Co do terminu 1 maj, super, będzie można zrobić dzień odpoczynku i 3 maja znów na rower jechać. Co do trasy, nie wypowiadam się, bo tamtych okolic nie znam, zdaję się na ciebie Feels.

Zaś co do startu to jeśli o mnie chodzi preferuję godzinę 10, mam godzinę jazdy do was samochodem, a lubię sobie też pospać więc 10 byłaby dla mnie idealna. Ale jak będzie trzeba to i na 9 się zwlokę :-)

Co do miejsca startu to na razie jeszcze nie wiem gdzie jest Dębowiec. Na szukaczu znalazłem taką miejscowość blisko Cieszyna, czy to tam? W razie czego będę prosił o jakieś rady odnośnie tego, gdzie mogę zostawić samochód, no i tak, żebym mógł tam łatwo dojechać.
- 13:46 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Trasę chętnie bym przejechała. niestety albo stety w majowy weekend będe w Karpaczu i na Czechach :) mamba - 13:40 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Przede wszystkim to ma być trasa towarzysko-rekreacyjno-widokowa :)
Moja forma kuleje, rower ciężki, ja będę się wlókł z tyłu :)

To moja propozycja, chętnie poczytam inne :)
- 12:39 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
wszystko zalezy od reflektowanego tempa. my to raczej nie enduro ani tym bardziej wyczynowcy. ale dla fajnych widoków możemy się wdrapać rekreacyjnie. mozemy sie podlaczyc np. na Salmopolu albo na Malinowskiej i pojechac na Barania, bo to takze mamy w planach. cala trasa to jednak hardcore :) bedziemy myslec, do weekendu jeszcze jest czas... gg: 2617957 Anonimowy k4r3l - 12:36 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Moja propozycja trasy:

Dębowiec -> Szyndzielnia -> Klimczok -> Przełęcz Karkoszczonka -> Salmopol -> Barania Góra -> Malinowa Skała -> Skrzyczne -> Centrum Szczyrk/Orle Gniazdko -> Klimczok -> Szyndzielnia -> Dębowiec

Droga powrotna Klimczok/Szyndzielnia innym szlakiem niż na starcie także nie ma obawy o powtórkę odcinka :)

Na ok 50-70km po górach, jeszcze nie sprawdzałem.

Termin najchętniej sobota 1.maj czyli za tydzień.
Im więcej osób tym lepiej, min żeby oprócz mnie była jeszcze jedna inaczej nie jadę :P

Przy takiej ilości km po górach:
-min 2 dętki + łatki
-sporo picia , 1l i więcej , zakupić jadło można na Szyndzielni, Salmopolu, Skrzycznym i w centrum Szczyrku, będzie więc gdzie.

Zaczął bym 9-10 rano na Dębowcu, jeśli będzie pogoda do 18 można kręcić, później robi się chłodno w górach.

Więc zapraszam raz jeszcze :)
- 12:04 poniedziałek, 26 kwietnia 2010 | linkuj
Dziś wieczorem postaram się coś sensownego napisać, jakieś propozycje dat i tras :) feels - 07:34 niedziela, 25 kwietnia 2010 | linkuj
Hej Feels3! Przygotowanie pewnie trwają. Obmyśliłeś już jakieś trasy, jak nie, ja mam dużo pomysłów? No i najważniejsze data.
Jeśli możesz, odezwij się na gg 3047328
Pozdro
shem
- 17:09 piątek, 23 kwietnia 2010 | linkuj
I jak tam ? Trasa gotowa? Do 1 maja coraz bliżej :-)
- 22:10 sobota, 17 kwietnia 2010 | linkuj
Witamy w skromnych progach, jak widzisz kilku chętnych jest, może coś z tego się wykluje :)
- 19:42 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj
Chętnie dołączam się dy wyprawy. Jeśli pogoda dopisze i nie wydarzy się żadne zdarzenie losowe, to będę :-)
- 15:53 poniedziałek, 5 kwietnia 2010 | linkuj
Autochton - czytałem Twój wpis, no tylko się cieszyć, nie jest źle :)

Kundello21 - Jak ludzie dopiszą to może w wakacje zrobi się drugi wypad :)
Ja jestem zawsze za.

Shem - kolejny z formą, a na mnie ktoś zaczeka? :P Do zobaczenia w maju więc :)
- 08:17 środa, 31 marca 2010 | linkuj
Bardzo chętnie dołączę do ekipy BS jeżdżącej po Beskidach. Kondycję buduję, na majowy weekend będzie na pewno. Buduje teraz fulla do enduro, będzie gotowy na wakacje, teraz mogę śmigać po górach na moim hardtailu, tak jak w zeszłym roku.
shem
- 10:45 wtorek, 30 marca 2010 | linkuj
Jadę! :) ale dopiero na wakacjach... :(
kundello21
- 21:28 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj
Skrzyczne dostępne! :)
- 08:56 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj
Z Baranią w majówkę może być problem :) Dwa lata temu przynajmniej był, śniegu tam było co nie miara i rowery wnosiliśmy na górę :] Dodam, że byliśmy ubrani wiosennie (spodenki, trampeczki), a na szczycie zima i ludzie ubrani po uszy patrzyli na nas jak na debili, ale dało się przeżyć więc głupi to pomysł nie jest :)
- 09:38 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj
Chłopaki z tym weekendem majowym to dobry pomysł, jest szansa że już wtedy w górach będzie ok, a trasa Autochtona całkiem całkiem, choć ja bym jeszcze zahaczył o Baranią Górę, naprawdę warto, odcinek tuż przy szczycie to palce lizać :)
- 07:04 czwartek, 25 marca 2010 | linkuj
Co jak co, ale jeden dzień weekendu majowego w moim wykonaniu i przynajmniej dwóch kolejnych osób, będzie wyglądał tak: http://www.gpsies.com/map.do?fileId=qgxoyzvkymtshlcu
Śnieg na pewno po drodze się trafi, ale nie stanowi przeszkody :] Trasa szczególnie wymagająca raczej nie jest.
- 20:50 środa, 24 marca 2010 | linkuj
ja tam nie dlugo sie pojawię, napewno pojeździmy cos, poinformuje Cie kiedy bede dokładnie
sebol
- 20:27 środa, 24 marca 2010 | linkuj
W sierpniu też się coś wymyśli :)
Sezon na dobrą sprawę się nie zaczął, ale póki co jestem ciekaw ile osób będzie chętnych :)
Kiedyś się sporo chciało wprosić na salony, mają okazję :P
feels - 20:18 środa, 24 marca 2010 | linkuj
Ech, ja bym sie przejechal, ale daleko troche. Pewnie najwczesniej jakos w sierpniu bede w tamtych rejonach.
klosiu
- 13:49 środa, 24 marca 2010 | linkuj
Ja do Was i tak niebawem po naklejki przyjadę :) i chętnie gdzieś po okolicach pojeżdżę, ale niezależnie od tego zapraszam na wycieczkę w góry jak stopnieją śniegi :)
- 22:10 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
To zapraszam po naklejki BS do Kobiernic:) Można przejechać terenem przez Hrobaczą:)
Elę skreśliłeś bo kontuzjowana ale ja może dam radę kawałek przejechać:)
Kajman
- 21:36 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
Ten jeden argument w postaci kilkuset km odległości do gór mogę zrozumieć, niemniej jak byś była przejazdem czy cuś, to zapraszam, każda osoba na wagę złota :)
- 19:58 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
Zaproszenie jak najbardziej kuszące, ale kurcze będę musiała obejść się tylko późniejszym czytaniem relacji z tego, ehhh jaka szkoda:) pozdrower!!!
kuguar
- 19:38 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
Teraz są nieprzejezdne. Za miesiąc mogą już być przejezdne :)
Zresztą nie proponuje sztywnego terminu - sam również chciałbym jechać mimo wszystko po suchym :)
- 19:11 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
hmmm, Beskidy... :) nie powiem kusząca myśl, ale obawiam się, że trasy będą jeszcze nieprzejezdne...
k4r3l
- 19:03 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
No popatrz, wycieczkę proponuję, a Ty na takie sprawy zwracasz uwagę :P
Szykuj rower i dołączaj się :)
- 18:30 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj
Jak jednoosobowa firma może być spółką :P
vanhelsing
- 18:27 wtorek, 23 marca 2010 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa cjree