Wtorek, 23 sierpnia 2011 Kategoria bez roweru

Ogłoszenie płatne - poszukiwany / poszukiwana

"Poszukuje osoby posiadającej rower Cube Stereo (ew Fritzz) zamieszkałej na śląsku (najchętniej okolice Bielska) która była by na tyle odważna by dać rower w ręce me na krótką jazdę testową w celu przymierzenia się do ramy, którą to zamierzam kupić.

W zamian oferuję jazdę testową na nie produkowanym już (a więc jest to nie powtarzalna okazja) Haro Sonix" :D

Propozycję proszę przesyłać na PM ;)
Z góry (a w zasadzie z gór) dzięki.
W.

Oj tak! Stereo prezentuje się dobrze, nie wiem jak w użytkowaniu, ale pewnie da radę, kiedyś nad takowym dumałem. Co do skoku to chyba tu jest 140, jednym starczy inni chcieliby więcej :) Pozdrawiam!
Autochton
- 23:32 wtorek, 27 września 2011 | linkuj
też bym sobie przetestował :D
sebol
- 18:55 niedziela, 28 sierpnia 2011 | linkuj
Kuba, uśmiejesz się ale rame wybrałem z powodu krótkiej rury sterowej amora oraz długości montażowej mojego dampera :D
Bo zmieniam tylko pękniętą rame, rura sterowa krótka, damper ma konkretną długość no i nie wiele było do wyboru.
Już miałem obawy że będę musiał kupować cały set, bo to jedna z nie wielu sensownych ramek która mi pasuje.

Np Gianty (a myślałem na Trance) mają główki ramy po 16-17cm, masakra.
feels3
- 18:52 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj
ładną sztukę wybrałeś! oby się udało wszystko elegancko dopasować :)
k4r3l
- 18:12 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj
@marusia, jak tylko kupie :), póki co sam szukam kogoś kto ma, aby potestować przed kupnem, nawet na forach żadnych opinii, ani tym bardziej właścicieli.

@faloxx, ja mam kontuzje więc daleko nie zajade ;), w sumie chodzi o przymiarke do właściwego rozmiaru :)
feels3
- 18:06 środa, 24 sierpnia 2011 | linkuj
eee, mam tylko hawka i corrateca i nie pożyczam swoich rowerów ;-)
faloxx
- 20:39 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj
Ramom Cube nie można odmówić urody. Mam nadzieję, że dasz się karnąć jak już zakupisz to cudo? :]
marusia
- 16:29 wtorek, 23 sierpnia 2011 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa sciuz