Środa, 19 października 2011 Kategoria Bielsko i okolice

Ha ha, hahaha ha, ha!

Prawie trzy miesiące przerwy, potwornych cierpień, o jakże ja cierpiałem :D
To było okropne, czytanie tych wszystkich wpisów na blogach, za okno zerkać nie mogłem, do pierwszej góry 500m, ból, rozpacz :D

Dzisiejszy dzień zapisze sobie w jakimś kajeciku chyba. Połamany nadgarstek i pęknięte kości przedramienia na Klimczoku w końcu względnie działają i dziś odpaliłem bestie i ruszyłem w siną dal...na miasto :D
15km! O! Aż tyle hehe.

Czad wam mówię, czad. Rower to piękna rzecz. Góry jeszcze piękniejsza.
Może jeszcze w tym sezonie na jakiś skromny pagórek się wdrapię.

Ha!

Stay tuned! :D

ps. czad :D

Nie łatwo będzie napisać relację ze zdobycia miejskiego pagórka :D
Coś wymyślę ;)
feels3
- 12:24 środa, 26 października 2011 | linkuj
super, bardzo mnie cieszy Twój wpis. Czekam na dalsze relacje z rowerowych wypraw:) fanka z Wwy ;-) - 16:25 sobota, 22 października 2011 | linkuj
znam to uczucie gdy nie można jeździć a za oknem taka pogoda, to powodzenia na trasach..oby obyło się bez kontuzji...ja po wypadku też poczułem dziwną przyjemność jazdy, gdy nie mogłem chwilkę pokręcić...rower, to jest to :) i jazda aż nogi odmówią posłuszeństwa
sebol
- 19:13 piątek, 21 października 2011 | linkuj
No to czekamy na relację z wdrapania się na ten pagórek :]
marusia
- 21:45 czwartek, 20 października 2011 | linkuj
Hehe, jaki optymistyczny wpis :D
klosiu
- 08:17 czwartek, 20 października 2011 | linkuj
elegancko! ja już myślałem, że złożyłeś broń :) dajesz, dajesz, póki pogoda łaskawa:) k4r3l - 20:48 środa, 19 października 2011 | linkuj
yeee, welcome back ! :)
vanhelsing
- 18:26 środa, 19 października 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa acydz