Środa, 26 października 2011 Kategoria Beskidy

Freestyle

Wychodząc z domu nie miałem żadnego pomysłu na trasę, nawet w momencie zamykania furtki, zastanawiałem się w lewo czy prawo.

Okoliczne trasy znam już tak dobrze, więc pomyślałem czas powrócić do korzeni.
Za mało spontanicznych odruchów, za dużo planowania, pojechałem tak jak jeździłem w tych górach po raz pierwszy.

Zobaczyłem ciekawą ścieżkę przecinającą główny szlak...bez chwili namysłu skręcałem. W ten sposób powędrowałem do Szczyrku i wylądowałem pod samym Skrzycznym. Tak mi się podobało że nawet udało się zamaskować słabą formę po 3 miesięcznej przerwie, przy okazji odkryłem kilka nowych szlaków, a wracając odnalazłem wspaniały singiel, na którym były już ślady opon, no cóż, pierwszy nie byłem ;) . Było tak pysznie że na zjeździe zatrzymałem się tylko raz na zdjęcia, czasami ręka o sobie przypominała, ale robiła to dyskretnie i z umiarem, w głowie tym czasem został duży ślad po upadku niestety. Każdy kamień to teraz mój wróg nr1.

Kości całe ale psychika jeszcze się kuruje, więc tempo na zjazdach iście turystyczne, zresztą dla równowagi w tych mokrych jesiennych warunkach moje opony gwarantują regularne dopływy ciepła do głowy w sytuacjach w których najmniej by się tego chciało. Lubie adrenalinę, ale nie tą spowodowaną brakiem czucia roweru na zjeździe ;), ale to takie narzekania, czasami mi się wydaje, że to właśnie do tego mnie tak zawsze ciągnie.

Jesienną porą trzeba to powiedzieć, góry wyglądają malowniczo. Widok jest najlepszy o tej porze roku. Czas pomyśleć o kamerce na kask. W końcu chciałbym kiedyś zjechać cały singiel naraz i mieć z niego zdjęcia bez robienia postoju ;)

W.

Zmotoryzowana warszawianka stawia pierwsze kroki :)
Rzuciłaś się na głęboką wodę, może zacznij od mniejszego miasta ;)
feels3
- 22:33 niedziela, 6 listopada 2011 | linkuj
To jest ich więcej? ;-)

Czasami zastanawiam się, czy to nie wina mojego komputera/przeglądarki, bo aż wierzyć mi się nie chce, że da się to wszystko normalnie przeczytać ;-

Już weekend, więc się nie wykręcisz, czekam na nową relację z rowerowych wojaży:) Ja mogę co najwyżej opowiedzieć, jak potrafię błądzić za kółkiem (a dokładnie 4) po W-wie. Bo taka samodzielna, bez gps-owa chciałam być, no to mam, trasę 10-minutową pokonuję w 30, improwizując bez mapy:) Dzisiaj to w ogóle było mistrzostwo... o bloga założę ;),poczytasz, nie będę Ci tu zaśmiecać strony:)

Pozdrowienia
MK - 01:14 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj
@Kuba, zaczynam, zaczynam ale fizycznie jest ciężko ;) W ręcę nie mam siły, trochę zajmie czasu powrót do formy, ale ostro trenuje :) . No i grunt że nie ma komplikacji, bo przy nadgarstku to różnie bywa, więc jestem bardzo zadowolony.

@Sebastian, zimą mnie nie strasz, oby jak najpóźniej :)

@Gosia, ja tylko nacisnąłem przycisk na aparacie, no takie mamy tu ładne widoki ;)
Z tym zdjęciem to mi pierwsza zwracasz uwagę, do tej pory żadne fanki nie zgłaszały problemów ;)
Ale faktycznie coś tym trzeba zrobić.
feels3
- 00:27 sobota, 5 listopada 2011 | linkuj
Piękne zdjęcia!
PS.Wojtek, już wcześniej miałam napisać w tej sprawie, zdjęcie na gł. stronie- super, ale niekoniecznie jako tło do wpisów... ciężko się czyta.
MK - 21:55 czwartek, 3 listopada 2011 | linkuj
fajna ta jesień..a ja nawet zimę napotkałem tydzień temu jak byłem w Bieszczadach pieszo
sebol
- 20:13 sobota, 29 października 2011 | linkuj
nooo wreszcie kręcisz! super, że kontuzja już powoli daje o sobie zapomnieć! świetne są te fotki i żadna kamerka tego nie poprawi :) ale faktycznie czasami chciałoby się zjechać jeszcze raz, bez przerw :) pozdrówy! k4r3l - 16:59 czwartek, 27 października 2011 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa umies