Poniedziałek, 30 lipca 2012 Kategoria Beskidy

Nieczynne z powodu że zamknięte.

Zastanawiałem się co napisać po takiej przerwie, nastawiałem się na długi i nudny opis, ale wiem z doświadczenia że czytanie kilkustronicowego opisu to czasami bolesna sprawa ;-)

Więc krótko, czasami przychodzi taki okres w życiu mężczyzny że musi zająć się poważnymi sprawami :P
Ważne jest że nie zapomniałem i ciągle kręcę, ale zupełnie inaczej, epickich wycieczek w tym sezonie brak, ale mimo to staram się trenować, tylko to są takie krótkie ale bardzo intensywne treningi, dystanse niewielkie, same 30stki ;-)

Trochę tęskno do tego co było, sam czasem przeglądam swoje wycieczki z poprzednich lat, ale to jest jak narkotyk, a przerwa od tego tylko wzmaga pragnienie, także prędzej czy później widzimy się na epickich szlakach w naszych pięknych górach.

W.

A tam, byle roweru nie zostawić :P
- 23:08 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj
widzę że okulary kupiłeś :P tylko nie zostawiaj na Klimczoku :)
sebol
- 20:52 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj
Dziękuje :) ale jest tu wiele duuużo lepszych i ciekawszych, osób na BS przybywa, czasem nie idzie wszystkiego oglądnąć ;-)
- 20:18 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj
Dobrze, że wróciłeś bo bardzo brakowało na BS Twoich wpisów i pięknych zdjęć :-)
niradhara
- 08:43 czwartek, 2 sierpnia 2012 | linkuj
@Kajman - sam wiesz, że bez roweru długo się wytrzymać nie da :)

@Kuba - :D nie...jeszcze nie :D. Mimo wszystko są ważniejsze sprawy hehe

@Dominik - To przez zamyślenie :) . Krzycz następnym razem jakbym znów ślepy był :P

@Kuba - prędzej czy później na pewno, może się zgadamy na trip jeszcze w tym sezonie, noga podaje dobrze, pozostaje tylko czas, ale i ten mam nadzieje znajde :)
- 15:30 wtorek, 31 lipca 2012 | linkuj
witam wśród żywych ;). Dozobaczyska gdzieś na beskidzkich szlakach!!!:)
jakubiszon
- 21:52 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
Kolega po BB jezdzi i kolegow nie poznaje :P
Pozdrowki :-)
webit
- 20:40 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
A powitać, powitać :) Hehehe, lepiej późno niż wcale:) Hajtasz się czy jak?:) k4r3l - 17:58 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj
O! Kto wyłonił się z niebytu:)
Kajman
- 17:04 poniedziałek, 30 lipca 2012 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zdraz